مهم ترین نکات در برگزاری مراسم عروسی
نوشته شده توسط : تشریفات عروس

در برگزاری مراسم عروسی باید به چه نکاتی توجه کرد 

 

جشن عروسی یکی از مهمترین روزهای زندگی زوج های جوان است. بنابراین با برنامه ریزی و رعایت نکاتی برای برگزاری مراسم عروسی، می توان جشن عروسی را به بهترین حالت برگزار کرد و خاطره ای خوش از این روز را در ذهن ها ماندگار کرد. برای برگزاری هرچه بهتر مراسم عروسی، باید نکاتی چند را رعایت کنید.

نکات مهم در برگزاری مراسم عروسی 

 

رزرو تالار عروسی یکی از اولین و بدهی ترین نکات برای برگزاری مراسم عروسی است که قبل از همه کارها باید آن را انجام داد. تالار یا محل برگزاری مراسم عروسی، باید به اندازه کافی بزرگ و جادار باشد و امکانات رفاهی کامل برای مهمانان را داشته باشد. 

غذا و پذیرایی روز عروسی، باید از همه جهت بی عیب و نقص باشد زیرا مهمانان شما انتظار دارند تا از آنها به خوبی پذیرایی شده و یک شام، دسر، میوه و شیرینی خوشمزه میل کنند. 

یکی از نکاتی که متاسفانه بسیاری از زوج های جوان به آن بی توجهی می کنند این است که برای برگزاری مراسم عروسی خود، برنامه ریزی ندارند و همین سبب می شود تا علاوه بر زوج جوان، اطرافیان آنها نیز استرس داشته باشند. سعی کنید که حتما در ماه پایانی و با نزدیک شدن به تاریخ مراسم عروسی، همه کارهای خود را انجام دهید و هیچ چیزی را به روز مراسم موکول نکنید تا روز عروسی با آرامش کامل و بدون استرس، برگزار شده و به همه از جمله زوج جوان خوش بگذرد. 

انتخاب یک گروه موسیقی و دی جی خوب می تواند عروسی شما را مستقیما تحت تاثیر قرار دهد و عروسی شما را پر از شور و هیجان کند. برعکس انتخاب یک گروه موسیقی بد، می تواند عروسی شما را بی فروغ کرده و مهمانان خسته شوند. 

انتخاب آرایشگاه خوب برای عروس و داماد، می تواند روز عروسی را به بهترین روز زندگی شما تبدیل کند. در واقع، شما باید بهترین آرایشگاه را برای برگزاری جشن عروسی خود انتخاب کنید. زیرا یک انتخاب بد می تواند خاطره ای تلخ را از روز عروسی برای شما به جای بگذارد و سال ها بعد نیز با دیدن عکس ها و فیلم عروسی، خاطره آن روز تلخ برای شما تداعی شود. 

می توانید برای مدیریت و برنامه ریزی بهتر کارهای عروسی، کارهای خود را به یک موسسه تشریفاتی با تجربه بسپارید. اما اگر خودتان می خواهید همه چیز را مدیریت کنید، باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. 

سر میز شام و در طول مراسم عروسی سعی کنید که با مهمان ها خوش و بش کنید و از آنها بپرسید که چیزی کم و کسر ندارند و آیا به آنها خوش می گذرد. این کار باعث می شود تا مهمانان از اینکه عروس و داماد به آنها توجه می کنند، حسی خوب داشته باشند. 

 

حتما به امکانات سالن عروسی از جمله وسایل سرمایش، گرمایش، پارکینگ و ...، توجه نمایید. 

به تزینات سالن مراسم عروسی، گل آرایی، سفره عقد، تزیین جایگاه عروس و داماد و ...، توجه کنید. 

حتما زمان عقد قرارداد با مدیریت تالار یا محل برگزاری عروسی، همه خواسته های خود را مطرح کرده و آنها را در قرارداد قید کنید. 

روز قبل از مراسم حتما به محل برگزاری مراسم عروسی بروید تا مطمئن شوید که همه چیز مرتب است. 

انتخاب لباس عروس و داماد باید با دقت هرچه تمام تر انجام شود. لباس باید در عین زیبایی و برازندگی، مناسب اندام شما نیز باشد. 

حتما گروه فیلمبرداری و عکاسی عروسی را انتخاب کنید که نمونه کارهای خوبی دارند تا خاطره مراسم شما به خوبی ثبت شود. 

انتخاب یک تیم عکاسی خوب از نکات مهمی است که باید به آن توجه نمایید.

برای گل آرایی ماشین عروس و انتخاب دسته گل عروس، سعی کنید که گل فروشی را انتخاب کنید که با سلیقه شما هماهنگی داشته و از همه مهمتر کار گل آرایی شما را به بهترین نحو انجام دهد. 

یکی دیگر از نکات برگزاری مراسم عروسی، نحوه پذیرایی از مهمان است که باید توسط یک تیم حرفه ای و مجرب انجام شود. همچنین تزئین ظروف، میز آرایی و ...، نیز در کنار پذیرایی بسیار اهمیت دارد.

یکی از زیباترین تئزیناتی که میتوان برای سالن عروسی اجرا کرد، شمع آرایی می باشد که می توان در نقاط مختلف، میز عروس و داماد، گوشه و کنار سالن، میز شام از آن ها استفاده کرد.





:: برچسب‌ها: برگزاری مراسم عروسی, نکات مهم در برگزاری جشن عروسی, شمع آرایی, فیلمبرداری و عکاسی عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: